قوانین و مقررات الینور

کاربر گرامی لطفاً قوانین زیر را جهت خرید موفق تر از بوتیک الینور به دقت ملاحظه فرمایید.

ورود کاربران به وب‏‌سایت الینور هنگام استفاده از پروفایل طرح‏‌های تشویقی و سایر خدمات توسط الینور
به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و همچنین نحوه استفاده از سرویس‌‏ها و خدمات الینور بوتیک است.

ثبت سفارش در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین الینور بوتیک از سوی کاربر است.

– در صورت مطابقـت نداشتن کالا با سفارش، زدگی یا پارگی، مناسب نبودن سایـز، بدون اینکه برچسب کالا جداشده باشد بدون بوی بدن و عطر، کاملا مـطابق بـسته ارسالی، تا ۷ روز با همـاهنگی امور مشـتریان، تعویض کالا امکان پذیر می باشد.

۱– ارسال بسته تعویضی بسته فقط و فقط از طریق پست

۲– از ارسال کالا بدون هماهنگی با واحد فروش آنلاین جداً خودداری نمایید.

۳– برای ارسال، باید کالا در جعبه یا کارتن به ‏خوبی بسته‌ بندی شود.

۴– برچسپ مرجوعی را روی بسته محصول چسبانده و محصول را ارسال نمایید.

۵– فاکتور را همراه کالا ارسال نمایید.

۶– در ایام فروش فوق العاده امکان تعویض کالا وجود ندارد.

۷– محصولاتی که دارای تخفیف هستند شامل مرجوع و تعویض نخواهند بود.

شماره تماس واحد پشتیبانی جهت هماهنگی تعویض کالا

پشتیبانی تلفنی : ۰۱۷۳۲۵۲۰۸۹۴

ادرس و کد پستی فروشگاه :

آدرس : گلستان  گرگان  بلوار ناهارخوران  عدالت ۸۳

مجتمع تجاری تندیس طبقه همکف واحد ۱۵ و ۱۶

کد پستی فروشگاه ۴۹۱۷۸۶۸۸۶۴

کلیه اصول الینور بوتیک منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک است
و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است.در صورتی که در قوانین سرویس‏‌های الینور بوتیک تغییراتی در آینده ایجاد شود.
در همین صفحه منتشر میشود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش تغییر است.

هنگامی که شما از محصولات الینور بوتیک استفاده می‏‌کنید، سفارش اینترنتی خود را ثبت  می‏‌کنید. این ارتباطات به صورت الکترونیکی انجام می‏‌شود و در صورتی که درخواست شما با رعایت کلیه اصول باشد
شما موافقت می‌‏کنید که الینور بوتیک به صورت الکترونیکی.(از طریق سرویس پیام کوتاه و سایر سرویس‌های الکترونیکی) به درخواست شما پاسخ دهد.

همچنین تلفن‌هایی که مشتری در پروفایل خود ثبت می‌کند.تنها تلفن‌های رسمی و مورد تایید مشتری است و تمام مکاتبات و پاسخ‌های شرکت از طریق آنها صورت می‌گیرد.

جهت اطلاع رسانی رویدادها، فروش ویژه یا امکان دارد الینور بوتیک برای اعضای وب سایت پیامک ارسال نماید.

توجه داشته باشید که 9850001117 تنها شماره‌‌ایی است. که الینور بوتیک از طریق آن برای مشتریان خود پیامک (SMS) ارسال می‌کند.
همچنین این شماره‌‌ها سامانه ارسال پیامک است که وضعیت پردازش سفارش یا فروش ویژه الینور را به اطلاع کاربران می‌رساند. و روشن است که امکان دریافت پیام‌های شما از طریق آن وجود ندارد.

کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود. بنابراین درج آدرس،و شماره تماس‌های همراه و ثابت توسط مشتری. به منزله مورد تایید بودن صحت آنها است. و در صورتی که این موارد به صورت صحیح یا کامل درج نشده باشد. یا تغییر کرده باشد ما را از طریق راه های ارتباطی که در اختیارتان قرار دادیم مطلع کنید.در غیر اینصورت عواقب بازگشت کالا و هزینه ارسال دوباره به عهده خود مشتری است.

1-الینور نهایت تلاش خود را می‏‌کند تا کلیه سفارش‏‌ها در نهایت. صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر کشور برسد. با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات. تحویل به هر یک از شرکت‌‏های حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله. (درج در سبد خرید و اطلاع رسانی از طریق سرویس پیام کوتاه) به این معنی است. که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است. و الینور بوتیک تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده. سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران می‌‏کند.

آسیب‏‌های ناشی از حمل و نقل باید در عرض ۲۴ ساعت کاری پس از تحویل. سفارش به خدمات پس از فروش الینور بوتیک اطلاع داده شود و کالای آسیب دیده. به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده. و کلیه متعلقات و فاکتور به خدمات پس از فروش الینور بوتیک ارسال شود.

برای اطلاعات بیشتر به صفحه تعویض کالا مراجعه کنید.

2-کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود. بنابراین درج آدرس و شماره تماس‌های همراه و ثابت توسط مشتری.
به منزله مورد تایید بودن صحت آنها است. و در صورتی که این موارد به صورت صحیح یا کامل درج نشده باشد. یا تغییر کرده باشد ما را از طریق راه های ارتباطی که در اختیارتان قرار دادیم مطلع کنید. در غیر اینصورت عواقب بازگشت کالا و هزینه ارسال دوباره به عهده خود مشتری است.